perjantai 4. tammikuuta 2013

7# Joululomailua ja työssäoppimista

Joululomaa kesti mulla 2½ viikkoa, mutta aika vähän tehtiin Patun kanssa mitään.. Käytiin pellolla riehumassa muutamaan kertaan ja mentiin koulua kentällä ja lisäksi Veera kävi Patua liikuttamassa pariin otteeseen. Siellä se on ja lihoo, jostain kun saisin motivaatiota (ja AIKAA) viedä sitä hevosta eteenpäinkin joskus.

Tällähetkin kirjottelen tätä tekstiä Hollolassa Korpikylän kartanon ratsastuskeskuksessa, jossa olen työssäoppimassa toukukuun loppupuolelle. Ensimmäiset kolme päivää ovat olleet rankkoja mutta kuitenkin superkivoja. Olen siivonnut karsinoita, tarhannut kisahevosia, ratsastanut muutamaa kisa/treenattavaa hevosta   jne. Ekan viikon olen pyörinyt vaan yksityis/kisatallin puolella, joten ratsastuskoulupuolesta ei vielä mitään hajua. Kuitenkin luulen että tämä vajaa 5kk täällä menee aika nopeasti :)
yks 4v  korpikylästä treeniin lähdössä :)
Täällä noiden hienojen hevosten kanssa pyöriessä (ja hyvissä puitteissa) innostais kovasti, jos olis joskus se oma estehevonen... :) Tätä ammattia jos jatkan, ei rahaa siihen ihan heti kyllä taivaasta tupsahda.

Loppuun vielä pari vanhaa kuvaa jota kaivelin täältä mummoni koneelta:
Talvi 2008, tinken selässä Riina ja Leidin selässä kaverini. Meillä oli kevättalvella pellolla tommonen kenttä kun oli niin vähäluminen talvi.

syksy 2010, käytiin pellolla rallittelemassa selkeesti :D

Tinken viimeisiä kärryreissuja, kevät 2010, kummini lapset kärrykyydissä läheiselle laavulle ja takaisin. Minä ja Riina edustetaan..

1 kommentti: